wtorek, 26 marca 2013

Skarpetki / Razempetki

Nareszcie skarpetki doczekały się blokowania. Przeleżały prawie półtora miesiąca w oczekiwaniu na spotkanie z kąpielą i szpilkami :) I oto są razempetki z akcji Intensywnie Kreatywnej.
Do mojej wersji wkradło się kilka zmian:
1. Dodatkowe warkocze, czyli w sumie jest ich 5 (w oryginale 3)
2. Małe warkocze robione zwykłymi prawymi
3. Wykończenia w ząbki
4. Pięta rzędami skróconymi jak w oryginale, ale inną metodą :)
Więcej grzechów nie pamiętam :)

Włóczka to Wool YarnArt (80 % wełna, 20 % poliamid) w kolorze fuksjowym, druty 2,5 mm:

Pięta:

Ząbki na brzegach:

A na nóżce prezentują się tak:


Kolejne wykończone prace czekają na blokowanie....czy ja już kiedyś nie wspominałam, że nie znoszę blokować??? Mogę dziergać, szydełkować etc. a do blokowania mogę oddać w dobre ręce:) Hitem jest pewna chusta, która czeka w kolejce już ...hmmmm....rok :) Ale wskoczy na matę zaraz po świętach :)
A w tematach innych nierobótkowych - szalejemy wraz ze Ślubnym na stokach narciarskich. Sobota upłynęła nam na stoku w Wierchomli, niedzielny dzionek szaleliśmy w Tyliczu. I będę pewnie bardzo osamotniona w opinii, ale jak dla mnie to ta zima może jeszcze ze dwa tygodnie trzymać i może być biało:D
I nie ukrywam, że liczę na to, że przynajmniej do Wielkanocy wytrzyma, tak aby świąteczne dni spędzić na stoku, a nie tylko za stołem :)))) Śniegu wytrzymaj !!!

31 komentarzy:

  1. Wyrób jak zawsze piękny! Czekam na następne dzieła. Dla mnie zima może trwać wiecznie, byle było słońce i mróz 10-stopniowy, mimo że na nartach nie jeżdżę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię skrajności : albo zima z traskającym mrozem, albo upał po 30 stopni :)

      Usuń
  2. Śliczne skarpetki :) Ja tam skarpetek nie blokuję ;) Też nie lubię blokowania i ograniczam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje skarpetki bez blokowania niestety nie nadawały się do pokazania :))) Z chęcią bym tę czynność ominęła, ale niestety np. w serwetkach bez tego ani rusz :D

      Usuń
  3. Świetne te Twoje skarpety. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem za opcją lato przyjdź:) A co do dziergadeł to też nie znoszę ich blokować ,a Twoje skarpetki powalają kunsztem wykonania i wyglądem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja lato lubię, a i owszem, ale może jeszcze trochę poczekać, bo narty jeszcze się schować nie chcą :D

      Usuń
  5. Długo cię nie było, ale już wiem dlaczego-bo wolisz szusować po stokach zamiast blokować robótki, hihi
    Ja niestety jestem z tych co tęsknią za kwitnącymi drzewami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co racja, to racja - w tym roku prawie każdym weekend spędzony był na nartach :D

      Usuń
  6. Piękne skarpetki. Bardzo podoba mi się wykończenie góry.

    Ja też korzystam z tutorialu intensywnie-kreatywnej. Bardzo dobrze zrobiony. Ale jestem ciekawa jak robić tą piętę. Ja jakoś zawijam nitkę o następne oczko przy skracaniu i wydłużaniu, aby nie było dziur, ale nie jestem pewna czy to dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ząbki mnie zauroczyły i koniecznie musiały wskoczyć na skarpetki :)
      A jeśli chodzi o piętę, to ile dziewiarek tyle metod na skrócone rzędy. Jeżeli nie robią Ci się dziury, to jest wszystko w porządku:) Ja przyznam szczerze, że to moje drugie podejście do skróconych rzędów i nadal nie jestem do nich przekonana. Coś mi się wydaje, że pozostanę przy metodzie z poprzednich skarpetek. Bardziej podoba mi się efekt końcowy :)

      Usuń
  7. O jakie cudne wyszły te skarpetki i ten kolorek :))) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę mnie zaskoczyłaś wiadomością o blokowaniu skarpet - byłam przekonana, że w tym wypadku nie jest to konieczne - no, ale ja się nie znam, bo jeszcze żadnych nie mam na swoim koncie ;)
    Twoje wyglądają fantastycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie fajne skarpetki :-)
    Przy obecnych zmianach pogodowych
    nawet w lato się przydadzą ;-)
    Pozdrawiam. Lafemka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się Twoje prace, dlatego chciałabym Cię zaprosić na www.qrkoko.pl, gdzie z okazji przeprowadzki na nową stronę organizuję konkurs z nagrodami rzeczowymi. Zachęcam do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć!

    Wzięłyśmy udział w wyzwaniu. Może i Ty się dołączysz? :)
    http://addictedtocraftsblog.blogspot.com/2013/07/w-odpowiedzi-na-wyzwanie-asi-misiowe.html

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne skarpetki
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje różne skarpetki są najładniejsze z tych, jakie napotkałam dotąd w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, chcieliśmy Cię zaprosić na trzecie już spotkanie kreatywnych kobiet z Podlasia. Poznajemy się tam nawzajem i wymieniamy doświadczeniami. Dobre towarzystwo i dobra kawa gwarantowana :) Jeżeli masz czas i ochotę wpadnij :)

    Więcej szczegółów na blogu: http://bialystokreatywny.blogspot.com/
    oraz na Facebooku: https://www.facebook.com/events/625812344136388/

    Pojawiają się tam aktualne informacje o spotkaniu oraz relacje z nich. Będzie nam bardzo miło jeżeli się pojawisz :) Zapraszamy !

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, chcieliśmy Cię zaprosić do nowo utworzonej grupy dyskusyjnej na Facebooku - Blogerzy Białystok. Jest to grupa zrzeszająca wszystkich blogerów z Białegostoku.

    Jeżeli masz ochotę dołącz do nas :)

    https://www.facebook.com/groups/blogerzybstk/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne skarpetki ! Napewno muszą być ciepłe ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne skarpetki, mam nadzieje, ze i ja sie w koncu naucze dziergac piety :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sei bravissima, complimenti!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe miejsce oraz bardzo dobrze czyta się twoje teksty :) Czekam na następne oraz zapraszam do mnie na moją stronke on-line - zapewne jeszcze nie raz tutaj wpadne poczytać twoje teksty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    OdpowiedzUsuń