poniedziałek, 14 stycznia 2013

Chusta Haruni

Chusta Haruni powstała w starym roku i trafiła pod choinkę w prezencie dla Babci Ślubnego. Włóczka to FIligran Lace 10 zakupiona dawno temu, druty 4 mm:
Przyznam, że pod koniec pracy serce biło mocniej gdy patrzyłam na szybko kurczący się motek, ale na szczęście wystarczyło niteczki :)
Motek miał lekkie cieniowanie, które "prawie" wypadło na brzegu. Zdjęcia kłamią i fiolet jest mocno nasycony, a całość wygląda całkiem, całkiem :)

Wczoraj skończyłam kolejne rękawiczki, tylko nitki do pochowania zostały i będą gotowe do prezentacji i noszenia:) Ciepłe słowa pod adresem poprzednich rękawiczek dodały mi skrzydeł i już szukam kolejnych ciekawych wzorków :)

25 komentarzy:

  1. Gyönyörű a színe is meg a kendő is... Azt hiszem ezt a kendőt mindenki megköti.... én is .... Gratulálok!

    OdpowiedzUsuń
  2. Én is megkötöttem.... szép a szine.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna chusta :-)
    Kolor rewelacyjny :-)
    Jest po prostu piękna...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna, aż chciałoby się spróbować, ale jak zawsze doba zbyt krótka :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi sie , ladna,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, ładny ma kolorek!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, szczególnie ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaka cudowna jest ta chusta :))) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! :) Moja - nie moja Haruni też była fioletowa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, delikatna i ten kolorek przecudny pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż mi dech zaparło. Chusta jest bajeczna i do tego liliowy kolorek. Cudeńko. Zazdroszczę ci umiejętności. Pozdrawiam AGA

    OdpowiedzUsuń
  12. Pati...Jest nieziemsko śliczna.cudeńko...bajeczny kolor i podziwiam za cierpliwość.
    Może kiedyś jednak umówimy się na herbatkę ze smokiem wawelskim w tle;-))????pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Wam śliczne za ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham te chusty ale nie potrafie ich robic , przewspaniała !

    OdpowiedzUsuń