sobota, 8 grudnia 2012

Serweta na drutach

Czas najwyższy wyrwać tego bloga z letargu. Po prawdzie mówiąc zaczęło brakować mi tego wszystkiego związanego z blogiem. Może uda się go na nowo rozruszać :)
Wprawdzie nie pisałam, ale ręce nie próżnowały i cały czas coś dziergały, aby głowa za dużo nie błądziła myślami, tylko skupiała się na wzorach:) Zdecydowanie to pomaga :)
Na dobry początek zaległości czyli serweta na drutach zrobiona dawno temu, sfotografowana i nabierająca mocy urzędowej w katalogu "do publikacji". Czekała tak długo, bo to był ostatni prezent, który podarowałam Babci. Musiała odczekać w tym katalogu swoje i już czas aby ujrzała światło dzienne :)
Wzór z Sabrina Robótki Ekstra 2/2012, kordonek Maxi w kolorze łososiowym, druty nr 3:
O wyróżnieniu, które otrzymałam i pięknym prezencie następnym razem :)

Za wszystkie ciepłe i życzliwe słowa pod ostatnim postem i tymi w mailach bardzo, bardzo dziękuję. Czytając łezka kręciła mi się w oku, ale i na serduchu ciepło się robiło. Jeszcze raz Wam bardzo serdecznie dziękuję.

32 komentarze:

  1. Egyszerűen gyönyörűséges.... Gratulálok...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała!!! Piękny jest ten wzór, a wykonanie perfekcyjne :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna.Pozazdrościć tylko perfekcji i umiejętności.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie!
    Serwetka przecudna!Tworzysz piękne dzieła, jestem pełna podziwu.Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaglądałam i zaglądałam i w końcu jesteś. Warto było czekać, żeby ta wspaniałą serwetę obejrzeć. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też czekałam, aż się odezwiesz Patrycjo! :o)
    Serweta jest piękna...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudna jak wszystkie Twoje prace i perfekcyjnie wykonana.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak miło znowu zobaczyć wpis na Twoim blogu. Serwetka jest przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka ona piękna!!! podziwiam serwety drutowe, bo sama nie umiem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna serweta!
    Pozdrawiam Beata.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam serwety na drutach. Twoja jest cudowna, zrobiłaś ją po mistrzowsku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki Pati ,że się odezwałaś:) Bo zaglądałam i kukałam i martwiłam się troszkę ! Piękna serwetusia Ci wyszła! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Nareszcie jesteś...! Cieszę się ogromnie!
    Serweta piękna - jak zresztą każda w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna...
    Super, że do nas wróciłaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna jest ta serweta :))) i cieszę się, że jesteś ;) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudo :D nie mogę oderwać od niej wzroku!
    Super, że wróciłaś, ponieważ uwielbiam oglądać Twoje piękne prace :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyszedł ten wzór w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekna serweta , Dla mnie druty to czarna magia , ,
    Współczuje z powodu babci ...

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne wykonanie! Piękna serweta.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudo,ja niestety nie ma cierpliwości do serwet na drutach ale bardzo mi się podobają .

    OdpowiedzUsuń
  21. Padam na twarz z podziwu dla cierpliwosci. Mnie by szlag trafil, mniej wiecej po 1/4 calej serwety. W Twoim wykonaniu to prawdziwe cudo! Widać, żescie z Ewcia Rodzina :) Widzialysmy się w Chorzowie.

    skrzacik

    OdpowiedzUsuń
  22. O matko, jaka cudna! Dla mnie zupełnie nie do wykonania :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Eh pomarzyć , cudna serweta , najbardziej podobają mi sie własnie w białym kolorze , sa takie eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ cudny wzór! Uwielbiam takie serwety!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Serwety są cudne,czy moze mi przesłac pani schemat tej pięknej czy innej ,może owalnej jak pani posiada Chcę zrobic córce pod choinke Moj adres lodzia56@op.pl Pozdrawoiam serdecznie Będe na pewno tutaj zagladała:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Serwety są cudne,czy moze mi przesłac pani schemat tej pięknej czy innej ,może owalnej jak pani posiada Chcę zrobic córce pod choinke Moj adres lodzia56@op.pl Pozdrawoiam serdecznie Będe na pewno tutaj zagladała:)

    OdpowiedzUsuń