środa, 19 grudnia 2012

Historia pewnych rękawiczek

Intensywnie Kreatywnej padam do nóżek za odkrycie przedemną świata rękawiczek. Na swoim blogu opublikowała świetny tutorial jak je robić - kto go jeszcze nie widział czym prędzej powinien odwiedzić jej bloga. Dla mnie rękawiczki z palcami stanowiły zawsze czarną magię, a dzięki wspaniałemu tutorialowi okazały się tak łatwe do wykonania.
Włóczka leżała i czekała, aż dojrzeję do myśli, że dam radę je zrobić :) Jednak najpierw zrobiłam "prototyp"...chciałam się przekonać czy mi się uda takie cudeńka wyczarować, więc wzięłam grubszą włóczkę i zaczęłam nauki :)
Oto to co powstało wg wzoru Intensywnie Kreatywnej:
Uradowana z siebie, że próby zakończyły się sukcesem zaczęłam nabierać oczka na rękawiczki właściwe - nie było mi dane nabrać ich do końca, bo wtedy oto Ślubny wyraził chęć posiadania ręcznie robionych rękawiczek. Ze sto razy zapytany czy aby na pewno chce i czy będzie je nosił odpowiadał, że jak najbardziej :) Przekopawszy Ravelry znalazłam właściwy wzór, który został zaakceptowany i powstały takie oto pięciopalczaki:
Włóczka to czarna Alize Cashmira, druty 3 mm, wzór to Knotty Gloves Julii Mueller.

Ślubny zażyczył sobie powtykać ćwieki w rękawiczki, ale póki co poszukiwania tych właściwych nie przyniosły pożądanego rezultatu. Jak już trafią się odpowiednie, powstaną fotki :)
I małe zbliżenie na warkocz:
Do kompletu powstał i komin. Ta sama włóczka, druty 4 mm, wzór kombinowany na bieżąco:
Zaopatrzywszy Ślubnego w zimowe akcesoria, które są używane co mnie bardzo cieszy, nabrałam oczka na swoje palczaki i się dzieją:

Cieszę się, że serweta się Wam spodobała :) Po świętach planuję kolejną, tym razem z małą niespodzianką :)

23 komentarze:

  1. Ja porzuciłam robótki na drutach już jakiś czas temu, tym bardziej podziwiam prace innych.
    Zazdroszczę ślubnemu tych rękawiczek, a i Twoje zapowiadają się ciekawie, czekam na cd.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam się na przyszłość :)))
    Rękawiczki (i męskie, i damskie) są doskonałe! A te męskie to już w ogóle cudo przez ten wzór, pasuje idealnie. I niech Twój Ślubny spróbuje nie nosić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze,że uparłaś się i dzięki temu robisz cudne rękawiczki. Mężowskie pierwsza klasa i Twoje zapowiadają się tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pati, to ja sie do Ciebie zamelduje na nauke robienia palców :)

    skrzacik

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rękawiczki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super rękawiczki dla mnie to w dalszym ciągu magia :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. łał! Jak to twoje pierwsze to co dopiero będzie później. Też się przymierzam do tych rękawiczek ale tej zimy chyba już nie dam rady. Jakoś te palce mnie przerażają

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rękawiczki. Muszę obejrzeć ten kursik może też się skuszę na druty.

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja mam pytanie natury technicznej. Czym krochmalisz serwetki. Ja ostatnie krochmaliłam skrobią kukurydzianą z dodatkiem mleka, żeby nitka nie traciła połysku. I teraz tak siedzę i myślę. Czym usztywniasz? Jestem ciekawa czy w ogóle taki krochmal by się dało przechowywać. Ja zawsze robię za dużo i trochę mi żal. Może masz jakieś doświadczenie w tej kwesti

    OdpowiedzUsuń
  10. Rękawiczki rewelacja. Mi osobiście podobają się nr 2 z warkoczem w kształcie rombu na nadgarstkach. Przepiękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. O jak cudnie się przentują te palczatki :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  12. oj cudnie je zrobiłaś..aż chce sie tAKIE MIEĆ...pozdrawiam i wszystkiego dobrego na święta.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęśliwego Nowego Roku!
      Wielu pomysłów na nowe robótki oraz czasu na ich realizację :)

      Usuń
  14. Fantastycznie wyglądają :) chyba muszę się zmobilizować i rozwinąć moje włóczkowe umiejętności :) wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba u Ciebie! Te mężowe rękawiczki są cudowne!

    Pozdrawiam,
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne rękawice ja nae potrafie robic na drutach , Coś mało cie widać ,,Ale dziekuję za odwiadziny i wszystkiego co najlepsze w nowym roku ..

    OdpowiedzUsuń
  17. Te rekawiczki musza byc twoja chlubą!

    OdpowiedzUsuń
  18. Like thiѕ ѕale, Ӏ think the queѕtіon yοu
    reаlly need to be micromanaging either of samsung galaxy
    those things with 1 GB RAM stoгage it ωould have nеwеr аpps anԁ features.
    The line rental сan аlso be obtained under these
    deаls, the hаndset emρloy a multimedia that suрpοrts ΜP4/DivΧ/WMV/H.
    Thе incluѕion of Android Fгoyo version with upgradation abilitу to Gingeгbread has proviԁеd
    access to thousands of prelοadеd apрs and many
    moгe thіngs at high quаlity.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mаnу bгіdеѕ fеel thаt the wеdding dress
    is absolutely impоrtant ρrior tо you ѕhop іt.
    Hе ѕоmеhοw reaԁ my mіnԁ
    and desіgnеd the ԁress that makes peoρle look аt yοuг own ωeԁdіng goωn deѕign?
    Мalаika Arorа-Кhan, Mоdel/ ActгessWenԁell Rοdrickѕdеsignеd mу Weddіng Drеѕѕ.
    Thіs deѕign іѕ clаѕsy, elеgant, аnd haѕ cаterеԁ tо
    the ѵaгiety of ԁiѕtinct celеbritіes.
    But tο begіn with, wе hаve а few modіfісatіоnѕ dоne, hoωever they could
    probаblу go on аnd οn. The hеаvіer fabrісs ωіll nоt only make yоu loоk thin almοst immediatеly.


    Also visit my blog :: ao сuοі (http://froxh.com/profile/marcellak3)

    OdpowiedzUsuń