piątek, 15 czerwca 2012

Prezent

Jakiś czas temu Intensywnie Kreatywna napisała, że chce rozpocząć przygodę z frywolitką i waha się czym pracować: igłą czy czółenkiem. Wysłałam jej zatem "zestaw startowy" z niezbędnymi akcesoriami i czółenkiem, o których można poczytać na Rogu Renifera. A wczoraj to ja dostałam prezent :) Listonosz przyniósł paczuszkę od Intensywnie Kreatywnej. Zawierała przepiękny, ręcznie haftowany pasek:


Prezent jest poprostu cudny, perfekcyjnie wykonany i zawiera ogrom pracy i serca. Jeszcze raz bardzo, bardzo serdecznie dziękuję :)))))

A na froncie robótkowym? Dzieje się, dzieje - tylko nie mogę się zabrać za blokowanie. Oto dowód, że sterta rośnie i nabiera mocy urzędowej :) :

Od dołu: granatowy Vlad zrobiony już dawno temu i dwie serwety na drutach. Trzeciej, nieuwiecznionej na zdjęciach, brakuje 10 rzędów, więc jutro powinna być skończona. Trzeba się przeprosić ze szpilkami i nareszcie to poblokować :)

9 komentarzy:

  1. cudny prezent dostałaś
    blokuj, blokuj te serwety bo mnie ciekawość zżera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No piękny pas!!!!A Twoja sterta zachwyca chętnie bym ją sobie obejrzała!!!!:)

      Usuń
  2. Znalazłam Twój blog przez Intensywnie Kreatywną i wiem jestem ...... ale chcę się nauczyć frywolitek tych czółenkowych, czółenko mam proszę, proszę (tu powinien znaleźć się obrazek błagających oczków Kota w Butach ze Shreka)naucz mnie please, please, please - jakoś się odwdzięczę nie wiem jak ale jakoś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dwie metody :) Albo zapraszam na kawkę do Krakowa i naukę na żywo, albo daj mi chwilkę czasu to pozbieram tutoriale i powysyłam Ci linki, a wszelkie nauki możemy odbywać mailowo :)
      Który wariant preferujesz?

      Usuń
    2. Niestety muszę preferować linkowo emilowy wariant mieszkam trochę za daleko od Krakowa, ale kiedyś się wybiorę na weekendową wycieczkę i wtedy spotkamy się na kawusi. potyczkizmaszyna@gmail.com - mój e-mail
      Z góry dziękuję Ewa F

      Usuń
  3. Pasek wspaniały dostałaś. A serweteczki kształtuj i pokazuj jak najszybciej :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Na naukę przy Kawce to i ja bym się chciała załapać :) Aż boje się zaglądać do Ciebie, co nowego piękniejszego zobaczę :) Podwyższasz wciąż poziom, wspaniałe serwetki pokazujesz. Pozdrawiam z Krakowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piekny , delikatny wzorek , ktos miał cierpliwosć...

    OdpowiedzUsuń