sobota, 14 kwietnia 2012

Serweta na drutach "Bochnia"

Przeglądając zapasy kordonków znalazłam resztki Maxi w kolorze brudnego różu. Robiłam z niego ten obrus ( klik ), a potem próbowałam go "wykończyć" robiąc sześciokątną serwetkę (klik). Kordonek uparcie pozostawał w ilościach nadających się na jeszcze jeden wyrób. Na fali fascynacji serwetkami na drutach znalazłam wzór, który mnie urzekł, złapałam druty i powstała serweta "Bochnia", która w średnicy ma 60 cm: Wzór pochodzi z Diana Robótki Ręczne Nr 2 z 1997 r..
I uparcie kordonka nadal pozostało, pewnie wystarczy na jeszcze jedną serwetę :D

25 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona Twoim dziełem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna serweta
    chyba jesteśmy na tej samej fali

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, gdybym ja tak umiała złapać za druty i już :))) Śliczna ta serweta !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, jeszcze nigdy nie robiłam serwety na drutach, nie wiedziałam, że może powstać takie cudo:) pozdrawiam i zapraszam do mojej galerii poduszek na drutach - Iwona

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Jest po prostu śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Egyszerűen gyönyörű... Egyébként is tetszik ez a levél minta..Szép hétvégét!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny wzór, perfekcyjne wykonanie, po prostu och i ach. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No do Bochni jeszcze nie dotarłam na razie u mnie był Szczecin :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki włóczki i nitki co to się nie chcą nijak skończyć, znam, posiadam i pracuję nad wyrobieniem ich :))) A serweta jest prześliczna i ten kolor jakoś tak mi wyjątkowo do niej pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała:) Chyba sobie pożyczę od Ciebie tę Dianę:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycająca..ileż to pracy i cierpliwości potrzeba na takie cudeńko.oj podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zdumiona, że na drutach można takie cuda ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cacuszko :) Nigdy nie próbowałam serwetek na drutach, ale jak patrzę na takie ślicznoty, to bardzo mnie kusi, oj kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna robota takie delikatne wykonanie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem w ciezkim szoku wynikajacym z glebokiego podziwu dla umiejetnosci i ogromu pracy wlozonej w wykonanie tych obrusow. pelen 'szacun' jak mawia mlodziez!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te Twoje serwety:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Wam dziękuję za ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie rozumiem ideii prowadzenia takiego bloga, skoro odbiorca nie może zrobić podobnej serwetki gdyż nie dała pani wzorka. Była bym wdzięczna jeśli mogła by go pani jakoś podać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór został opublikowany w gazetce (wskazałam której), a z uwagi na prawa autorskie nie został on zamieszczony na blogu.

      Usuń