piątek, 9 grudnia 2011

Frywolitka w śnieżynkach odc. 9

Serial p.t."Śnieżynki w odcinkach" trwa nadal :) Dzisiejsza gwiazdeczka jest wg wzoru Magbod: Mnie jako fizykowi z wykształcenia (na dodatek jądrowemu:)) kojarzy się z atomem :) Nie pytajcie dlaczego - poprostu patrzę na nią i myślę "atom" :D

A dzisiaj dokonałam małej inwentaryzacji niedokończonych robótek i nastąpiło mocne postanowienie: czas wykończyć zaległe UFO'ki :D
Wśród nich znajdują się 3 zaczęte serwetki frywolitkowe, 2 otulacze, 1 chusta, 1 sweter....kiedy ja to tak zachomikowałam?
Na pierwszy ogień idzie brązowa serwetka frywolitkowa, będzie to miła odmiana od białych nici :) A Wy ile macie pochowanych, niedokończonych robótek? Przyznać się bez bicia :)

9 komentarzy:

  1. mi jako chemikowi kojarzy się dokłanie tak samo:)
    piękne te odcinki w tym serialu!!! jestem wierną fanką -pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Your snowflake is beautiful!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kąta, w którym składuję "zaczęte/prawie skończone" unikam jak ognia! i żyję w błogiej nieświadomości ile tego tam leży :ppp

    cudna śnieżynka!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczniusia gwiazdka (ja też trochę widzę w niej atom - a jestem raczej anty-fizyczna) :)))

    co do pozaczynanych robótek, to hmm...mam chyba ze 2 - tak dawno rozpoczęte, że już nawet o nich nie pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznaję się bez bicia - 1 :)
    Gwiazdeczki cudne, lubię frywolitkowe, ale ostatnio odkryłam, że szydełkowe też mają w sobie to "coś".
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ona WYGLĄDA jak atom, to nie może być tylko zboczenie zawodowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mogę o coś zapytać?
    Najpierw robisz środek a potem oddzielnie te małe kółeczka z pikotkami? A może od razu razem?

    www.cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cohenna tą śnieżynkę robisz dwoma czółenkami w jednym okrążeniu: pierwszym czółenkiem wewnętrzne kółka, a drugim czółenkiem łuczki i te kółeczka na nich (najpierw pierwszą część łuczka, potem kółeczko na tym łuczku i drugą część łuczka). Czy jasno to opisałam? W razie kłopotów pisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już wiem mniej więcej jak :)
    Dzięki
    A ja uczę się igłą :P

    www.cohemma.com

    OdpowiedzUsuń