sobota, 24 grudnia 2011

Frywolitka w śnieżynkach odc. 24 - finał wyzwania śnieżynkowego

Śnieżynka wg wzoru Lene Bjorn z książki "24 snowflakes in tatting". Wprawdzie ma parę błędów, ale mówi się trudno :) Dziękuję ślicznie wszystkim Dziewczynom, które wzięły udział w wyzwaniu. Z przyjemnością oglądałam wszystkie fantastyczne śnieżynki, które wysupłałyście i z pewnością choineczki będą pięknie wyglądać przystrojone w takie cudeńka. Zdjęcie choinki ubranej w moje śnieżynki zamieszczę w święta :)

Wszystkiego dobrego na nadchodzace Swieta !
Radosci z Narodzenia Panskiego, ciepla rodzinnego
przy wigilijnym stole, spelniania zyczen !

15 komentarzy:

  1. Śliczna śnieżynka:-) Wesołych Świąt:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. You did a great job! I love this snowflake, and have never attempted it.

    Happy Holidays!
    Fox : )

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ,takiej jeszcze nie widziałam!\
    dziękuję za wspaniały cykl i podziwiam za dokonanie założenia śnieżynkowego
    Wesołych i dobrych świąt życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Uff:D nie robilam , ale widzialam wszystkie . Tą chyba nie tylko mówi ,ale i robi się trudno .Cudna jest.

    Zdrowych, spokojnych i szczęśliwych świąt spędzonych w przyjemnej rodzinnej atmosferze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego świątecznego :)
    p.s. szaleństwo frywolitkowe podziwiam bardzo

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również dziękuję za wspaniałą motywację do pracy i zorganizowanie wyzwania:) Powiem, że warto było, mimo drobnych trudności czy zniechęcenia w polowie;)

    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są Twoje śnieżynki....

    Fantastyczny pomysł i żałuję, że w tym roku nie byłam w stanie podjąć wyzwania.. Zazdroszczę frywolitkowej kolekcji i obiecuję sobie, że za rok ja również będę taką posiadać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudeńko! Wesołych, spokojnych Świąt życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł dość karkołomny, nie lubię przyłączać następnego okrążenia do spiralki, ale w takich sytuacjach posiłkuję się agrafką - wkładam ją w mały pikotek jak dojdę do miejsca, gdzie ma być łączenie i zapinam agrafkę. Wyjmuję ją w chwili przyłączania.
    Wszystkie Twoje śnieżynki wyglądają prześlicznie. Podołałaś niełatwemu wyzwaniu! Podziwiam!! Bardzo chciałabym zobaczyć je wszystkie razem w miejscu aranżacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne śnieżynki, zainspirowałaś mnie :)
    Życzę radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne śnieżynki ,jeszcze tak ciekawych wzorów nie widziałam -uczta dla oczu.Wyobrażam sobie jak wygląda choinka przystrojona w takie cudeńka.Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok2012!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękowałam już na swoim blogu,ale u Ciebie też napiszę.
    Ja również bardzo dziękuję za zabawę.Cieszę się ,że wytrwałam,chociaż w ostatnim tygodniu już miałam wątpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  13. Very beautiful snowflake!! I love the design! :)

    OdpowiedzUsuń