czwartek, 3 listopada 2011

Chusta Gail

Skończona już kawałek czasu temu, ale był mały problem z jej blokowaniem (a konkretnie miejscem do jej zblokowania:))
Zrobiona z Angora Special BD 1732, druty nr 4; poszedł 1 motek i trochę :) Wymiary: 160 cm na 80 cm. Tym razem ząbki mi wyszły całkiem przyzwoite (jak na drugą w życiu wydzierganą chustę:))
Włóczka z lekka mnie rozczarowała - sądziłam, że kolory będą delikatniej przechodziły jeden w drugi. Chusta frunie dla prezent, a na drutach zagościła kolejna. Tym razem Ginkgo :) Nic nie poradzę, że chusty tak mnie zauroczyły :) Siedzę i przekopuję Ravelry w poszukiwaniu fajnych wzorków i chomikuję na dysku, a kolejka do wydziergania rośnie w zastraszającym tempie :D

21 komentarzy:

  1. Chusta cudna.
    Faktycznie, ostre przejścia koloru ale wyglądają na zamierzone :)
    Bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna;) czytalam gdzies ze Angora Special BD (jako włoczka turecka) ma to do siebie ze przejscia są ostre. Własnie poluje na jakąs rózową na chuste dla mamy. Twoja jest CUDNA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się - bardzo ładna jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie pasy się porobiły!!!!Ale MI ONE SIĘ PODOBAJĄ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna!Też w najbliższym czasie zabieram się za nią.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się te ostre przejścia. Nadają chuście konkretny wygląd. Super jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. czy Ty we wszystkim jesteś mistrzynią? tak od razu i za pierwszym podejściem? Śmiem twierdzić, że tak :) pięknie zrobiona chusta

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie dziękuję za wszystkie ciepłe słowa pod adresem chusty :)

    Weronika - zerknij na tą włóczkę: https://www.e-dziewiarka.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=4306&category_id=78&option=com_virtuemart&Itemid=2
    Wprawdzie jest jasnoróżowa, ale niteczka niesamowicie przyjemna w dotyku i robocie. U mnie już na drutach w jednej z chust, ale w kolorze fioletowym :)

    ta Magda - ja poprostu jestem uparta - próbuję i kombinuję póki się nie nauczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna!Masz gdzieś schemat?

    OdpowiedzUsuń
  10. Schemat jest dostępny bezpłatnie na Ravelry pod nazwą Gail

    OdpowiedzUsuń
  11. Same cudności na Twoim blogu, chustka rewelacyjna;-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Chusta piękna,cieniowanie też śliczne! Jestem w szoku,druga i taki efekt?!

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniała. taka delikatna jak pajęczynka. smakowite tiramisu :)

    OdpowiedzUsuń