poniedziałek, 24 października 2011

Frywolitkowe śnieżynki cz. 2 i wyzwanie

Kolejna porcja śnieżynek wg wzoru Magbod: Śnieżynki, które robię znajdą swoje miejsce na choinkach w postaci prezentów.

Aby jednak i na mojej choince się znalazły, sama sobie stawiam wyzwanie związane ze śnieżynkami. W grudniu (począwszy od 1 a kończąc 24) codziennie zrobię i opublikuję jedną śnieżynkę (niezależnie od tego ile wyprodukuję do tej pory :). I dzięki temu będą na mojej choince 24 frywolitkowe śnieżynki :)

A może ktoś się jeszcze do mnie przyłączy i podejmie wyzwanie? :)

20 komentarzy:

  1. So glad to see you posting! These are very pretty.
    Fox : )

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ misterna to praca - dla mnie po dziś dzień - czarna magia

    ps. a jak tam szanowny małżonek - nie narzeka na Twoje "robótkowanie"? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzywanie jest ekstra, gdyż ja tez tak chcę zrobić:) mam już wzory:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne śnieżynki:-) Chętnie bym dołączyła do wyzwania ale mam pracę magisterską na głowię i grudzień to okres wzmożonej nauki do kół i egzaminów... A wolałabym poplątać z Tobą...;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym się BARDZO chętnie dołączyła, ale brak mi wzorów - no i chyba nieco też umiejętności bo ja dotychczas tylko jednoczółenkowe twory robię. Chyba także nie umiem tak przestrzennie zaplanować by wyszła z tego śnieżynka ;) Jeśli podpowiesz gdzie szukać to chętnie do Ciebie dołączę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zadanie piekne,bo bedzie co podziwiac dla nas a Ty bedziesz miala pamiatke.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie dziękuję :)

    ta Magda - Małżonek od dawna jest przyzwyczajony, że wokół mnie są motki i moteczki :) Wiedział, że jestem w pakiecie z dobrodziejstwem inwentarza :D

    Weronika - zatem pozostaje mi tylko oczekiwać śnieżynek :)

    lamika88- szkoda :( ale po cichutku liczę, że ciut czasu się znajdzie na chociaż kilka śnieżynek :)

    ważka - zajrzyj do Magbod pod adres: http://www.skrzacik.now.pl/frywolitki03.html
    Cała skarbnica śnieżynek. Chętnie służę pomocą przy tych dwu-czółenkowych śnieżynkach - chwilka prób i będą Ci obłędnie piękne śnieżynki wychodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ważka - zajrzyj jeszcze tutaj: http://maranciaki.pl/forum/viewtopic.php?t=627&postdays=0&postorder=asc&start=25

    OdpowiedzUsuń
  9. z moim zapałem do pracy raczej nie podejmę wyzwania... chociaż kto wie może się sprężę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha, to ja wam kibicuje z przytupem i oklaskami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne te śnieżynki. takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha! No to ja się z przyjemnością poprzyglądam z boku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I am glad that Gοogle brought your ѕite up for
    mу ѕeаrch - it hеlped

    Hегe iѕ my wеb page; claire s toe rings

    OdpowiedzUsuń
  14. Searching in Gοogle brought up your web blog - I'm delighted it did, many thanks.

    Review my blog post; saint christopher Necklace

    OdpowiedzUsuń
  15. What a νerу good poѕt and dеfinitelу
    serveԁ to cleaг my brain a bіt

    Αlso visit my blog; purr fit toe rings

    OdpowiedzUsuń
  16. I am glad that Goοgle brought yοur
    sіte up fοr mу ѕearch - it helped

    Mу pаgе silver jewellery manufacturer

    OdpowiedzUsuń
  17. Great way οf seеing thingѕ - I'm a bit more of a black and white individual, myself

    My blog ... Invisible toe rings

    OdpowiedzUsuń