poniedziałek, 7 czerwca 2010

Frywolitka w kolorze ecru / 7 z 25

Serwetka, o której wspominałam w poprzednim poście, nareszcie ukończona :) Wykonałam ją wg mojego projektu i kordonka Aida 20 w kolorze ecru. Średnica serwety to 40 cm i prezentuje się ona tak: Nieskromnie muszę przyznać, że jestem zadowolona z efektu końcowego :) A Wam jak się podoba? Chciałam ją zrobić jeszcze większą, ale nitka dała mi nieźle do wiwatu i pocięła palce bezlitośnie. Sztywna jakaś taka i szorstka niesamowicie. Ale jak nie ta, to inna będzie większa:) Tylko już nie w beżach - koloru mi potrzeba :) Narazie jednak chyba jakiś naszyjnik uplotę, bo żadnego dawno tu nie było :)

32 komentarze:

  1. cudna, i bardzo 'twoja' jesli chodzi o projekt. masz juz swoj styl, po ktorym mozna poznac twoje wyroby! gratulki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ta serwetka jest rewelacyjna! Czy bedzie mozna liczyc na to, ze podzielisz sie wzorem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna , brawo!:) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu cudo!!!! Muszę w końcu wziąć się za naukę frywolitek. Ciągle brak czasu a one podobno bardzo wciągają.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna :)oj kiedy ja zrobię takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku... śliczna jest!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. No ładne cacko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wg swojego wzoru ... no no jestem pod wrażeniem. Super!!! Ja też wolę kolory ale i beż jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi sie podoba ta serwetka. Wzor jest swietny, gratuluje.
    Dziwnie mi sie pisze bez polskich znaczkow ale w czasie burzy wysiadl mi komp a mam pod reka komputer bez oprogramowania polskiego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i duża jak na frywolitkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna, bajkowa serwetka! Mnie zżera ciekawość, czy wiążesz "na żywioł", czy najpierw rozrysowujesz wzór? (Bo ja przy małych formach rysuję, a przy większych wiążę "na wariata"...)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Wam dziękuję za ciepłe słowa i cieszę się, że serwetka przypadła Wam do gustu :))

    Magbod a po czym poznać ten mój styl? Napisz mi koniecznie, bo ja tego jeszcze nie dostrzegam, a strasznie jestem tego ciekawa :)

    Decoromana - szczerze mówiąc to jeszcze się nad tym nie zastanawiałam:)

    Janeczkowo - wciągają i to nawet bardzo :) Jak już raz złapiesz za czółenka to ich z rąk nie wypuścisz :)

    InusiaM - czółenka w dłoń i działaj, działaj :)

    Marta - plączę na żywioł, zarówno te małe jak i te duże formy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej, nie wiem jak ci to wytlumaczyc. musialabys polozyc serwetki wg swojego projektu oraz naszyjniki obok innych serwetek, robionych z gazet czy ksiazek, wtedy bys dostrzegla swoj styl.wystarczy rzut oka na wyrob i juz wiadomo z czyjej glowy wypelz pomysl :)
    kazdy artysta tak ma, vide koroneczka, renulek, karmelek i nawet nasz 'ukochany miszcz' :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta serwetka jest niezwykła :-)
    To zupełnie obca mi technika a zachwyca mnie bardzo-BARDZO.

    OdpowiedzUsuń
  15. Serwetka wspaniała. Zaskoczyłaś mnie tylko tymi pociętymi palcami. Aidy do tej pory kojarzyły mi się raczej miło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała serwetka...:-) A pocięte palce... Też to przerabiałam przy okazji robienia czerwonego naszyjnika...

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna jest ta serwetka, rewelacyjny projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Padam do nóżek!!!
    Serwetka jest fantastyczna :) piękny wzór, wykonanie jak zawsze na najwyższym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  19. piękność - lekkość, delikatność, ażurowość i elegancja w jednym. brawo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ piękna , gratuluje !!!

    OdpowiedzUsuń