środa, 3 marca 2010

Kwadratowy obrus z różami

Kilka robótek rozgrzebanych w jednym czasie to jest u mnie norma i podejrzewam, że się to nie zmieni :) Jedną z nich był kolejny szydełkowy obrus, który dłubałam sobie podczas maratonów serialowych."Był" bo właśnie doczekał się finiszu :) Wzór pochodzi z Szydełkowanie Robótki siatkowe nr 4/2009, zrobiony kordonkiem Maxi w pięknym kolorze bordo. Jego wymiary to 1,2 m na 1,2 m i prezentuje się tak: Mam słabość do siatkowych obrusów. Niezmiernie mi się podobają i wyszukuję coraz to nowe modele. A do tego wszystkiego im większe tym lepsze - lubię takie giganty i są one dla mnie niezłym szydełkowym wyzwaniem:) Albo raczej wyzwaniem dla mojej cierpliwości :) Teraz na oku mam takiego jednego owalnego olbrzyma, który ma "tylko" 400 rzędów (dla porównania powyższy ma 72 rzędy). Może go w tym roku skończę :)

18 komentarzy:

  1. Piekny, kolor wspaniale komponuje sie z wzorem...taki romantyczny klimat, cudenko. Pozdrawiam goroaco.

    OdpowiedzUsuń
  2. matko kochana, ty to masz tempo! obrus jest sliczny. jak patrze na twoje dziela i podziwiam ich technike to czuje, ze jestem leniem. przyznaj sie, jakis skrzat albo kilka pomagaja ci, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Podoba mi się motyw róż w filecie, a bordowy kolor świetnie do tej serwety pasuje.
    No i będę Ci kibicować przy robieniu giganta, bo te 400 rz. brzmi trochę przerażająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna serweta, a właściwie obrus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekny obrus, kolor tez dobralas fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie dziękuję Dziewczyny za wszystkie pochwały i miłe słowa - rumienię się po same uszy :))) Bardzo się cieszę, że się Wam obrusik podoba. Wasze opinie odnośnie koloru utwierdziły mnie w przekonaniu, że dobrałam właściwy kolor do wzoru. Jeśli zresztą chodzi o mnie to róże w kolorze bordo to jest to co tygryski lubią najbardziej :))

    Magbod- żadnych małych pomocników u mnie nie ma...chyba, że ja o żadnych jeszcze nie wiem :D

    Bean - relację z giganta będę przekazywać na bieżąco jak tylko się za niego wezmę :) Masz rację - 400 rz. brzmi jak mały horror, ale efekt końcowy może wynagrodzić te trudy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ,oj piękny i jak misternie wykonany ,no to teraz czekam na ten z 400 rzędów ,rok dopiero eis zaczął dasz rade.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały!!! Jak widać nie tylko biel pasuje do eleganckich obrusów :o)
    pozdrowienia
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny obrus w pięknym kolorze. Chyba każda dziergająca osoba ma kilka robótek na warsztacie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ladny! Taki troche retro.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny obrus i ciekawy kolor

    OdpowiedzUsuń
  12. Jednym słowem- zachwycająca !

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Dziewczyny dziękuję i kłaniam się w pas za wszystkie Wasze pochwały :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam! A mogłabym prosić o wzór na ten obrusik:) Może byc na e-maila, którego podaję: paula.mliczek@wp.pl. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń