sobota, 27 marca 2010

Frywolitkowa zawieszka

Uff...chwilkę mnie tu nie było:) A wszystko dlatego, że całkiem niespodziewanie, pod wpływem paru impulsów poleciałam na krótki wypad do Polski - krótki, bo raptem tylko 1,5 tygodnia. Pomimo, że czółenka i mały arsenał koralików (i akcesoriów) poleciały ze mną, to pozostały w plecaku i w stanie nienaruszonym wróciły ze mną na wyspę :) Cóż...za mało godzin ma doba, a przecież tyle rzeczy chciałoby się zrobić :) Ale jedno muszę przyznać - wiosna poleciała razem ze mną do pl i zdaje się, że rozgościła się na dobre :) Po powrocie, praktycznie na poczekaniu, wysupłałam mały drobiazg - frywolitkową zawieszkę: Zawieszka inspirowana wzorem z książki "Tatting patterns and designs" Gun Blomqvist i Elwy Persson. Kordonek to Lizbeth 20 w kolorze Red Burst i Aida 20 w kolorze czarnym, a wysokość zawieszki to 6 cm.
A teraz śmigam nadrobić zaległości blogowe i nawinąć jakieś żółte nici na czółenka - coś wielkanocnego zdało by się wysupłać :)

15 komentarzy:

  1. Frywolitki zawsze mi się podobają :)
    Śliczna zawieszka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalna. Ciekawe połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Podoba mi się melanżowa nitka, bo lubi zaskakiwać - nigdy do końca nie wiadomo jaki będzie efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love it! The red is perfect.
    Fox : )

    OdpowiedzUsuń
  5. That's a very cute motif. And tatted so symmetrically.

    OdpowiedzUsuń
  6. Meraviglioso questo lavoro. I colori sono bellissimi.
    Ciao Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie Wam dziękuję Dziewczyny, lejecie miód na me robótkowe serducho :*

    Jeśli zaś chodzi o melanże to ja je wprost uwielbiam, co zresztą widać po moich pracach :) im śmielsze połączenia kolorów tym lepsze :) A już wkrótce zaczynam eksperymenty z własnymi niteczkami - ale będzie zabawa :D

    Fox, Michelle - Thank you :)

    Carla - grazie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne frywolitki tworzysz...:-) Ja dopiero zaczynam ale uwielbiam podziwiać takie cuda jak Twoje...;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. bylas w polsce i nie odezwalas sie do mnie????????????????????????????????????????????
    a buuuuuuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  10. Lamika88, Askoz, Magbod - dziękuję :)

    Magbod - przepraszam i kajam się...ale to był tak zakręcony i szybki pobyt, że jedynie pozałatwiałam pilne sprawy urzędowe...mało tego - kraków zwiedziłam jedynie od strony lotniska :( Ale nie martw się - ja już niebawem będę na stałe w kraku i wtedy się odemnie nie opędzisz i jeszcze mnie będziesz miała dość :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. pat, wybaczam i obiecuje, ze sobie odbije jak bedziesz na miejscu :)))

    OdpowiedzUsuń