piątek, 29 stycznia 2010

Serwetka "Chrysanthemum"

Wzór tej serwetki pochodzi z książki "Tatting patterns and designs" autorstwa Gun Blomqvist i Elwy Persson. W ruch poszedł kolejny kordonek Lizbeth nr 20, tym razem w kolorze Grape Pizzaz (nr 123). Muszę przyznać, że w motku podoba mi się bardziej niż w gotowym wyrobie (gdzie, moim skromnym zdaniem, wygląda jednak trochę pstrokato). Co jednak nie ujmuje mu uroku, bo zestaw kolorów jest ciekawy i orginalny. Zresztą oceńcie sami :) I zbliżenie:

24 komentarze:

  1. no faktycznie przejścia kolorów są nieco drastyczne ;o) ale... fry to fry... :o) podoba mi się bardzo :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Karmelku :) Z serii "dziwne/ciekawe połączenia kolorów" mam jeszcze jeden taki kordonek, ale aż boję się z niego coś robić, bo nie wiem jak to wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie kolory przechodza gwaltownie, i dlatego coraz bardziej sklaniam sie do wlasnorecznego farbowania. juz nawet wymyslilam co bedzie pierwsze tylko niech ja nieco czasu dorwe. :)))
    ale wracajac do serwetki, podoba mi sie, pieknie bedzie wygladac na bialym lub jasno lila tle. kolorystyke ma w sam raz na wielkanoc, postawic na niej zolta swiece w ksztalcie jaja, polozyc obok galzke bukszpanu i juz jest niecodzienny stroik.
    upsssssss, rozpedzilam sie, a ty mozesz miec inne plany, wybacz (dygniecie i usmiech numer 5) :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Magbod - fantastyczny pomysł, z pewnością będzie inspiracją :D U mnie też już wszystko przygotowane iczeka na farbowanie - odwagi muszę tylko trochę znaleźć, aby zacząć :))

    M - thank you :))

    OdpowiedzUsuń
  5. pat, mnie brakuje podwojnego garnka do gotowania na parze, musze sobie kupic i to jest ta latwiejsza czesc planu. wolnego czasu, lezacego odlogiem nie widzialas gdzies? chetnie sie nim zaopiekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magbod ja też takiego garnka nie posiadam, ale spróbuję obłożyć zwykły garnek mocno gazą i przymocuję ją na brzegach nicią - zobaczymy czy zadziała :D A co do wolnego czasu to zapraszam do mnie, może odłogiem nie leży, ale napewno coś się znajdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pat, gaza to jednorazowe rozwiazanie, bo sie ufarbuje i do nastepnego trzeba nowa. a garnek przyda sie nie tylko do farbowania.
    uprzejmie prosze o spakowanie wolnego czasu i wyslanie na znany ci adres do krk :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the color you chose for this doily. It's gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  9. Magbod- co Ci będę wysyłać - pakuj się i przyjeżdżaj :)) u mnie cieplej (jakieś + 15 stopni)... i słoneczko świeci...i śniegu nie ma:))

    Diane - I'm glad that you like it :))

    OdpowiedzUsuń
  10. pat, z 6 kotami moge? :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. magbod - no pewnie, ja kocham kotecki :))) a połówka nafaszeruję paczką zyrtecu i będzie oki;)

    OdpowiedzUsuń
  12. serwetka bardzo ładna i kolory całkiem fajne tylko ten bordowo-fioletowy trochę za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tysiu - dziękuję za pochwały; a jeśli chodzi o nitkę, no cóż...taki jej urok :))

    OdpowiedzUsuń
  14. pat, wyobraz sobie odprawe na lotnisku! sensacja murowana :)))
    nie truj swojego polowka lekami, przyjedz do mnie, bedziesz miec kotecki w ich naturalnym srodowisku i posluplamy sobie wspolnie nad kawusia po irlandzku albo innymi napojami wysokooktanowymi :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudeńko :)
    Zajrzyj do mnie po wyróżnienie :)
    niteczkowo.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też do Ciebie z wyróżnieniami :))
    A serwetka mi się podoba - nici mają ciekawą kolorystykę, choć chyba lepiej będą wyglądać w małych projektach ;)
    Oj, i tak zazdroszczę Ci tych kolorowych niteczek!

    OdpowiedzUsuń
  17. matko, jaka śliczna! może i pstrokata, ale w jakie piękne odcienie pstrokata :o)

    OdpowiedzUsuń
  18. Magbod - nie ominie Cię to wspólne supełkowanie i kawkowanie :)) już niedługo:))

    Nitkowa_czarownica, Bean - ślicznie dziękuję za wyróżnienia i pochwały :))

    Poranna - dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Just found your wonderful blog - love the name!

    This piece is lovely, as is all your tatted work.

    I have also enjoyed your rather unique sense of humour!
    Fox : ))

    OdpowiedzUsuń
  20. Reni - dziękuję :))

    Fox - I'm glad that you enjoy this blog :) Enjoy your stay :))

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie się podoba, dla mnie to geniusz frywolitkowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna...........

    OdpowiedzUsuń