piątek, 15 stycznia 2010

Frywolitkowy motyw

Jakiś czas temu wymyśliłam pewien frywolitkowy projekt. Do jego wykonania potrzebny mi był kwadratowy motyw, abym mogła go łączyć w większe elementy. Szukałam, szukałam ....i na tej stronie Magbod znalazłam :)) Supłam z Aidy w kolorze melanżowym nr 1145: A w zbliżeniu: W moim zamyśle motyw będzie się składał na większą całość, jednak nie będzie to serweta. Potrzymam Was trochę w niepewności i nie zdradzę co autor ma na myśli:)) Rozwiązanie wkrótce :)))

13 komentarzy:

  1. czyżby jakaś narzutka?

    bardzo ładna kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę zaglądać z ciekawością. Tylko pokazuj, co tam dłubiesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow zapowiada sie ciekawie, bede sledzic co to bedzie, oj chyba zaczne probowac znowu nauki frywolitki, ale ciezko mi to idzie... no nie rozumiem i juz...

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że się Wam podoba :))

    Ta Magda: nie będzie to nic z odzieży :))

    Koroneczko: pokazuję, pokazuję, tylko w międzyczasie jeszcze dwie inne frywolne rzeczy zaczęłam, więc będzie to wydłużone w czasie :)) ale ja już taka jestem, że nie mogę mieć zaczętej tylko jednej robótki, jak są minimum trzy to wtedy jakoś wszystko lepiej idzie :D

    Moje smutki, dzieta, szydełko i drutki vel Kasiu (mogę tak po imieniu? :) - zacznij koniecznie znowu próbować :) ale pamiętaj o jednym: kto raz zacznie nie może już przestać, bo to tak silnie uzależnia :D na szczęście odwyków jeszcze na frywolenie nie wynaleziono :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for visiting my blog.
    Your tatting works are wonderful

    OdpowiedzUsuń
  6. hihihihihi, zaczelam podobny projekt z tego wzoru, tez melanzem tylko inne odcienie :)))

    czy ty masz kluczyk do moejej glowy? :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Carla - thank you :))

    Magbod :))) A co jak się okaże, że robimy to samo?? :D Wtedy to nie tylko kluczyk, ale cały zamek będę miała w posiadaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak narazie, to sliczne! Piekny motyw.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. patrycjo, czy to znaczy, ze juz mam sie bac? :)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Magbod - no nie wiem, nie wiem ;))))

    OdpowiedzUsuń
  12. pat, to ja juz padam ze strachu :)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyjątkowo precyzyjne wykonanie. Wiem, bo sama dłubałam małe elementy i poległam przy tym.

    OdpowiedzUsuń