niedziela, 24 stycznia 2010

Frywolitkowa bransoletka w czerni

W ramach zabaw nad nowymi wzorami powstała bransoletka wg pomysłu własnego. Jej bardzo prosta w swojej formie, ale właśnie taka miała być. Stanie się też zapewne bazą dla innych wzorów, które zrodziły się w mojej głowie i czekają na wysupłanie, a narazie trafiły do magicznego notatnika z nowymi pomysłami :) Oto bransoletka wysupłana z czarnej Aidy 20 i grafitowych koralików: I na ręce: Nie powiem, żeby powstawanie tej bransoletki było procesem szybkim:) Ile ja narobiłam tych przeklętych, małych kwadratów...wrrr...albo się zwijało, albo wywijało, albo po drodze się koncepcja zmieniła, a to koraliki w tym miejscu nie pasują, a jak w innym pasują to się znowu gdzie indziej wywija...i tak w kółko ;) W końcu powstała najprostsza możliwa kombinacja :) Bardziej wymyślne trafiły do notatnika i czekają na swoją kolejkę. Ech...wymyślanie wzorków, nawet tych banalnie prostych na pierwszy rzut oka, to jeszcze nie jest dla mnie proste zajęcie :) Mam nadzieję, że z czasem i doświadczeniem będzie mi już tylko prościej i szybciej to szło :D

10 komentarzy:

  1. Diane - thank you :) I think so too.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna frywolitkowa branzoletka!!! Ja jeszcze nie próbowałam supłać biżuterii.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgorzata dziękuję :)) Koniecznie spróbuj, efekt wart każdego supełka :)) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. czegokolwiek byś mi nie pokazała uznam to (nawet mimo prostoty) za coś wielce skomplikowanego, bo wiem, jak trudno się frywolitkuje. aha, a klasyka i prostota są lepsze od przepychu - zdecydowanie lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest ta bransoletka. Zazdroszczę Ci tej umiejętności. Raz się brałam za naukę, ale zatrzymałam się na wiązaniu supełków. Zupełnie nie mogę załapać jak tworzyć przejścia między poszczególnym kółeczkami i tym podobne rzeczy. A nie mam na miejscu nikogo, kto mógłby mi pokazać na czym to polega...

    Pozostaje mi na razie oglądanie takich cudeniek w necie. :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta Magda, Marzycielka - cieszę się, że podobają się Wam moje wytworki :))

    OdpowiedzUsuń