wtorek, 3 listopada 2009

Wyróżnienie

Ślicznie dziękuję Bean za przynanie mi wyróżnienia "Warto mieć oko na tego bloga". To wyróżnienie ma ściśle określone zasady przyznawania. Oto one:
1. opublikuj znaczek na swoim blogu z komentarzem zachęcającym i linkiem do osoby od której go otrzymałaś
2. przekaż go do 10 osób (wiem,wiem nie jest to łatwe) z prośba o opublikowaniu zasad.
3. osoby, które odbiorą znaczek proszone są o zostawienie komentarza.
Kochani, mile będziecie widziani w gronie stałych gości - obserwujących blog. Zasadą powyższej premii jest poznanie jak największej liczby blogów, a zostawienie swojej wizytówki jest dla Ciebie reklamą i zachęceniem do odwiedzenia Twojego bloga. Myślę, że każdy z nas marzy o jak największej liczbie gości :)
Z miłą chęcią przekazuję je następującym blogom:
Magbod
Zaczarowane szydełko
Renulka frywolitki
Pracownia Koroneczka
Maranta
Sen nocy letniej
Karmelek

12 komentarzy:

  1. O, rajuśku! Slicznie dziękuję! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrycjo, bardzo dziekuje za wyroznienie. Czuje sie niezwykle zaszczycona.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuję serdecznie za wyróżnienie


    podziwiam twoje prace, frywolitki to jedna z technik które chciałabym poznać, wisiorek cudnej urody aż chciałabym żeby dyndał na mojej szyi :-)

    moc uścisków Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Sen Nocy Letniej - chętnie i z przyjemnością Ci taki wisiorek wyplączę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. co mam zrobić, żeby moje marzenie się urzeczywistniło ? .. albo czym mam Ciebie przekupić ?

    OdpowiedzUsuń
  6. hihihi :) niczym nie musisz przekupiać :) Strasznie mi miło, że podoba Ci się i chciałabyś go nosić :) wyślij mi mailem adres, na który mogę Ci wisiorek wysłać. napisz jaki chciałabyś kolor no i długość łańcuszka :)
    dzisiaj schnie kolejny wisiorek, jutro go pokażę, może Ci się bardziej spodoba? :) Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dziękuję za wyróżnienie, na razie nie wiem co z nim zrobić ale może jak będę miała troszkę więcej czasu (pewnie nie prędko to się stanie) to się dowiem :D

    Przeglądnęłam Twój blog, bardzo podobają mi się Twoje frywolitki, ładne i bardzo staranne równiutkie supełki aż miło popatrzeć :) supłaj dziewczyno bo masz talent ;-)

    Czytałam, że masz ochotę na serwetkę on line a nie masz materiałów do supłania :))) nic się nie martw nie jest to jedyna serwetka którą w ten sposób będę robić więc spokojnie przygotuj się do następnej :)))
    buziaczki
    Renulek

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki Patrycja :) zabieram wyróżnienie z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  9. Renulku - już gonię serwetkę online, bo mam już dodatkowe czółenka :) Jak tylko wysupłam to się zaraz odmelduję :) ślicznie dziękuję za pochwały, supłam, supłam jak zwariowana :) uściski

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie :)
    Z przyjemnością oglądam Twoje frywolitki, piękne!

    Pozdrawiam, maranta

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpisuję się na końcu: DZIĘKUJĘ! :o)

    OdpowiedzUsuń
  12. no dzisiaj dopiero doczytałam, że jednak się zabrałaś za serwetkę - ciesze się bardzo, już właśnie przed chwilą ją podziwiałam :)
    pozdrawiam
    Renulek

    OdpowiedzUsuń