sobota, 31 października 2009

Wielka improwizacja

Tylko tak można nazwać to co zrobiłam wczoraj :) Zaczęło się calkiem niewinnie: wpadł mi w oko pewien wzór z Burdy nr 478, pomyślałam: "fajna bransoletka z tego będzie" (ech...znowu bransoletka;) ). Nawinęłam nici, supłam.....no i strzeliłam takiego byka, że ręce mi opadły. Pogoda wredna, to zwaliłam błąd na nią i myślę sobie, że może i da się z tego teraz zrobić zakładkę do książki. Supłam dalej....no i kolejny błąd wykluczył zakładeczkę do książki, bo się jakoś nieporadnie to to zaczęło zwijać :) Pod koniec stwierdziłam, że idę na żywioł, pruć nie będę, odcinać tym bardziej, więc supłam cokolwiek...zobaczymy co z tego wyjdzie. No i wyszło takie coś co pokazuję na zdjęciach poniżej. Nie wiem jako co może to robić, tymczasowo będzie to podkładka pod kubek (bok ma 10 cm, więc pod kubek idealnie): Małe zbliżenie:

10 komentarzy:

  1. kurczeee, ale piękne i jest świetnym dowodem na to, że wychodzenie poza schematy daje świetne efekty. bardzo pomysłowy kształt i wzór. pewnie fajnie wyglądałoby też w większej (serwetkowej) wersji

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne Twoje frywolitki, ja bym dala jakis kwiatuszek do srodeczkow i robic dalsze elementy i piekny bieznik by byl......szkoda ze nie umiem sie tego nauczyc, juz tyle prob i zawsze fiasko ehhhh ... wiec podziwiam Ciebie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ot tak od niechcenia i wyszła śliczna podkładka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny za pochwały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor mi sie podoba, samo rozwiazanie techniczne tego trojka jest genialne!
    a co do jego zastosowania to widze szereg mozliwosci:
    - robic kolejne trojkaty laczac je takaby uzyskac okragla serwetke i albo poprzestac na tym albo rzucic sie dalej na zywiol i dorabiac kolejne rzedy jadac juz dookola
    - zrobic cztery takie trojkaty, kupic len, wyciac kwadrat lub prostokat. obciac im rogi i w ich miesce wszyc te trojkaty.
    - jesli masz bluzke, t-sheirt lub sweterek z duzym dekoltem w serek, w odpowednim kolorze, mozesz naszyc ten trojkat i miec oryginalna odziez, ktorej pozazdroszcza wszystkie kobity
    - mozesz tez w jakiejs letniej spodnicy wyciac w dolnej partii trojkat, w ktory wmatujesz te frywolna koronke, tez ci beda wszysckie baby zazdroscic oryginalnego akcentu na spodnicy
    - w taki sam sposob jak w spodncy mozesz wykorzystac ten trojkat do przyozdobienia np. poszewki na kasiek lub poduszke.

    ja bym tak mogla jeszcze dlugo wymyslac, ale wierze w twoja inwencje tworcza, ktora blysnelas tworzac ten sliczny motyw. jestem nim zachwycona.

    magbod vel skrzacik

    OdpowiedzUsuń
  6. Magbod - normalnie rumienię się od tych pochwał, ba...jestem czerwona jak buraczek:)
    Nad zastosowaniem trójkącika intensywnie myślę i kombinuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. patrycjo, pochwaly sa w pelni zsluzone bo jestes bardzo zdolna i nie moge sie doczekac co wykombinowalas w kwestii zastosowania trojkacika.

    magbod vel skrzacik

    OdpowiedzUsuń
  8. Cokolwiek to jest i bez względu na to jakie zastosowanie dla tego"cosia" wymyślisz jest PIĘKNE! Jak cała reszta Twoich frywolitek! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko, byle nie podkładka pod kubek! Żeby Ci kto kawą zalał? Bleeeeee!
    A trójkącik pomysłowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koroneczka - intensywnie myślę nad innym przeznaczeniem trójkącika :) masz rację, że kawa by mu nie służyła :)

    OdpowiedzUsuń