piątek, 16 października 2009

Obrus cz.1

Zaczęłam kolejną robótkę. Tym razem jest to obrus na zamówienie, w kolorze brudnego różu...klientka wybrała kolor, a ja wzór :) Obrus będzie ogromniasty, bo aż 1,6 m w średnicy. Robię go wg wzoru z gazetki Szydełkowanie Robótki siatkowe nr 4/2009 z kordonka Maxi i muszę trochę na wzor ponarzekać, ponieważ...zawiera błędy. Na początek zauważyłam jeden, 3 prucia i jakoś doszłam do ładu, ale jak znalazłam kolejny błąd, to już przestało mnie to bawić. A jak znajdę kolejny to wkurzę się nie na żarty. Oto i rzeczona robótka, która ma narazie 19 cm średnicy:

1 komentarz:

  1. podziwiam Cię, bo ja bym chyba nie dała rady wydziergać tak dużego obrusu (znudziłoby mi się - na pewno, a i z cierpliwością u mnie bywa różnie, no ale w końcu to na zamówienie, więc i motywacja większa) - wzór zapowiada się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń